Author: Luigi Dumitrescu

Marketing II. Politici de marketing

Marketing II. Politici de marketing

Lucrarea continua demersul de prezentare a metodelor si instrumentelor de referinta care permit intelegerea orientarii de marketing. Practic, continutul lucrarii este reprezentat de politicile de marketing la nivelul intreprinderii moderne. Potrivit autorului, daca sunt fundamentate corect strategia de piata si politicile de produs, pret, promovare si distributie permit intreprinderii moderne conectarea dinamica la cerintele mediului de marketing. More info →
Marketingul serviciilor publice

Marketingul serviciilor publice

O prefata de prof.univ.dr. Iacob Catoiu. Abord?nd o seama de coordonate si dimensiuni fundamentale ale uneia dintre cele mai tinere si "talentate" specializari ale marketingului in domenii nelucrative - managementul serviciilor publice - autorii acestei lucrari realizeaza o foarte importanta munca de pionierat in cercetarea stiintifica din tara noastra. O colaborare care s-a dovedit c?t se poate de fericita si un succes editorial. More info →
Icebergul organizational. Managementul partii nevazute

Icebergul organizational. Managementul partii nevazute

Author:
Series: Economica
Lucrarea, aparuta sub semnatura prorectorului Universitatii Rom?no-Germane, conf. univ. dr. Luigi Dumitrescu, este un studiu al organizatiei din perspectiva fortelor care determina si modeleaza comportamentul membrilor acesteia. Este o abordare plastica in virtutea careia comportamentul organizational are forma unui iceberg, cu o parte "vazuta", alcatuita din caracteristicile formale ale organizatiei, si cu o parte "nevazuta", alcatuita din aspectele comportamentale "ascunse" ale organizatiei. More info →